Thursday, May 14, 2009

Samo za Mrvu! (updated)

9 comments:

tonci said...

oho!

Bob said...

e! uskoro će bit i strip! :)

tonci said...

valjda nece i strip bit samo za mrvu!

Bob said...

Hah! :D Neee... Naravno. Ovo mu ja samo dajem kao neki poticaj. Pošaljem ti nešto na uvid čim krenem sa konkretnim tablama.

Anonymous said...

Ne, strip ce biti samo za mene! :)

Marko

sonjecka said...

opa,odjednom dva posta za redom. Neki strip se zapoceo,zakon!Super su i Romi ispali! Slobodno moze proc za neki cover! Sto se tice LEGO kreacija, hehe, to sam sad nabacala hrpetinu slika jer sam totalno zapostavila taj blog :)

tonci said...

e, kad se updejta, pa reader to ne kuzi =)

jel ovo prvih osam, il ce bit osam, pa u neki magazin? izgleda odlicno!

Bob said...

Fala! To ti je za Vekovnike, priča od 10 strana. Još su mi dvije ostale. Najsmješnije je što mi za ove layoutove treba skoro koliko za tablu olovke. XD Ali barem ovako imam riješeno di će bit crno, a di bijelo.

tonci said...

trud na layoutima ne moze nikako skodit =)