Thursday, July 12, 2007

Koloplet skica iz novog bloka kojeg mi je Džuka donio iz Londona







12 comments:

Anonymous said...

ja i dalje odusevljena Tomovom kosuljicom, na tom kroju bi mu i D.Dog zavidio!sifra:konjokradica

Bob said...

Ma to je Tom Dylanu fakat maznuo šulju. I bacio u varikinu. :D

mcn said...

Dejli apdejt vi eprishijejt!

mcn said...

S obzirom da je Dylanova ssulja izvorno bila bijela, onda mu je ziher dao svoju staru kad je izdavacc trazzio da nosi ccrlenu.

mcn said...

Kak me nervira vrd verifikejshn. ypzsfccl! indid.

mcn said...

zvaqn!

mcn said...

phczvabi!

mcn said...

lhkkx!

Anonymous said...

nekome je mnogo dosadno. :)

dzuka said...

tomica rulz!!!!
qtqsh!!!
ja sam izbacio svoju 'provjeru putem rijeci'!

Bob said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAH :D

Bob said...

Darko, probaj se ulogirat na google pa te onda mozda nece trazit verifikaciju. tak je kod mene.