Thursday, August 23, 2007

!!!!!!!!!!11111111


8 comments:

-AlmightyWatashi- said...

Izisao jeee!!!1 A kad kazemo da je izisao, ocem orec da zapravo nije :D. Prekiduci tjedan prestajem sa cudnim radnim vremenom pa cu obit more comics, ionak moram novi endem potrazit :)

Bob said...

Mozda dotad MMM stigne i u Zagreb. Meni izdavač šalje ekskluzivno par komada na more. :D

Živijo Dekaraaa!!!

DusMan said...

Ha! Sad je ova ilustracija Betmena jos vrednija, jer je objavljena u jubilarnom trecem broju MMMa. ;)

Bob said...

Blago tebi. Ti možeš prelistat MMM. :( Al' bude došlo uskoro valjda...

DusMan Grbavac, drago mi je said...

Sad mogu da ti pravim zazubice.
Evo bas sam po peti put procitao MMM3. Mislim da cu pre spavanja jos jednom. MMMmmmm... ;)
BTW, nije vise Srbija i Crna Gora. ;)

E da... i ne bih da budem grbavac, k'o sto jesam, ali cisto da te podsetim da si mi obecao "pravi" crtez Scotta Pilgrima... :P ... i jos ponekog lika (Ramona! Ramona! Ramona! Knives! Envy!). :))

Bob said...

To ćemo na CRŠ-u. Ne zaboravi uzet reference. :)

miljenko said...

Bobe, jos si na moru (Namoru)? Ajd javi se kad se vratis, ja sam na godisnjem pa se ima vremena :). Uzelio sam se novih filmova (usput pribavio neke sitnice i za tebe), a bio bi red da ti konacno vratim SH i BOP :o

Bob said...

E, ja ti se u Zagreb vraćam negdi iza 5. 9. pa ti se javim. Čita mi se She-Hulk! :D